Pakko tuulettaa ja kertoa että olen tosi otettu kun olen saanut kommentteja blogiini!

Tärkein tarkoitus tällä blogilla on ollut alusta alkaen se, että saan kirjoittaa itselleni muistiin tapahtumia ja omia tunnelmia/ ajatuksia tästä ajasta kun lapset ovat pieniä. Tämä koneella näpyttely kun soveltuu nopeutensa vuoksi mulle paljon paremmin kuin "oikean päiväkirjan" pitäminen. Lisäksi "bonuksena" on se että kaukana asuvat sukulaiset ja ystävät voivat halutessaa tirkistellä meidän elämää.  =)

Olen kuitenkin huomannut itsestäni sen että kaipaisin kommentteja. Pidän siitä että viestintä on vuorovaikutteista, vaikkakin tässä tapauksessa pienellä viiveellä. Sähköpostia lähettäessäkin toivon aina jonkinlaista vastausta vaikka viesti ei sisältäisi mitään kysymyksiä tms.

Tämä blogi on kuitenkin avoin ihmisten käydä lukemassa (vaikkakin sillä tavoin salattu että ei pitäisi näkyä missään julkisissa blogilistoissa tai vuodatus.net etusivulla) . Kävijä laskurista näen että lukijoita käy, niin kyllä sitä alkaa väkisinkin miettimään että ketä täällä käy ja jaksaa mun turhiakin löpinöitä lukea. Noh, ehkä ne ovat niin turhia löpinöitä, ettei  niihin yksinkertaisesti keksi mitään kommentoitavaa.  ;) Mua kyllä ilahduttaa jos vaikka vaan laittaisi puumerkkinsä, että on käynyt lukemassa. Itseasiassa en tainnut tietää että Tuomas  on  käynyt lukemassa (vai oliko tänään eka kerta?) Kiitos vaan terveisistä ja teille sinne lappiin  ;) myös terveisiä . Kohtahan me tullaankin talvilomaa sinne viettämään. Toivottavasti silloin olisi jo inhimilliset lukemat mittarissa tälläisille etelän eläjille.  =) Niin ja toivottavasti huumori riittää mun omituisille jutuille (viittaan ainakin tuohon lappi-vitsiin...)