Tälläistä olen vedellyt nassuun tänä iltana. Päätin olla tehokas ja tehdä taas paljon kerralla, kun uunia lämmitin. Ensin suklaamuffinseja (joissa on vielä suklaapaloja sisällä). Sitten laatikkoruoka uuniin ja viimeisenä sämpylöitä taas. Lapset ottavat niitä usein kerhoon evääksi, joten siksikin niitä tuli taas leivottua. On niin helppoa, joten miks ei leipois. Toki ruisleipää meillä silti pääasiassa syödään, vaikka monista ehkä kuulostaa, että olen koko ajan sämpylöitä tekemässä.

Meillä on vielä paljon luntakin täällä. Aamupäivällä taas ulkoiltiin ja käytiin pulkkamäessä. Jalkakäytävät alkavat kyllä olla sulia.

Illalla käväistiin kaupungilla. Mies ja lapset kirjastossa ja minä Sokoksen 3 plus 1 päivillä. Siellä törmäsin julkkikseen odottamatta. BB- Anders oli pestattu Sokokselle "juontajaksi" eli höpötti taukoamatta mikkiin ja kierteli osastoilla kertomassa tarjouksista. Mainosti lastenvaatteita kun astuin kauppaan sisälle ja minä tietysti suuntasin sille osastolle ja siinähän se sitten olikin saman vaatekorin vierellä mitä minä. Melkein säikähdin, kun en tunnistanut äänestä. Vaatteita ei kyllä tullut ostettua, vaikka pojalle ainakin tarvisi hankkia gollegehousuja. Fleece takkikin olisi tarpeen... Lapsille kuitenkin tuli ostettua askartelu tarviketta. Värillisiä papereita ja muovailuvahaa.