Mä nukuin tänään yli kymmeneen aamulla! Kyllä se tuntuu auttaneen. Olen ollut niin väsynyt tällä viikolla ettei silmät ole meinannu pysyä auki edes päivisin, saati illalla ja aamut on olleet kauheita kun herätys on ollut siinä seiskan pintaan. Niin, kyllähän sitä tuli herättyä ennen seiskaakin silloin kun opiskeli, mutta silloin mä menin mielestäni aiemmin nukkumaan. Nyt illat venyy kun se oma aika alkaa vasta klo 21 jälkeen kun lapset on nukkumassa.

Mies raukka ei päässyt nukkumaan omia päikkäreitään tänään, koska mä lähdin kaupungille herättyäni. Tarkoitus oli käydä katsastamassa tapetteja meidän makkariin, mutta ei löytynyt. Kävinkin vain VäriPorissa. Kaupungilla mun houkuteltiin vaalikahville. Kieltäydyin ensin, mutta kun huomasin että kyseessä oli mun ala-asteen opettajani (Esa Anttila) vaalikampanjointi niin pysähdyin sitten syömään piparin kojulle. Täytyy kehaista, että oli kyllä todella mukava opettaja. Opetti minua 3-6 luokilla jotka olin kyseisessä koulussa missä hän toimi myös rehtorina. Sittemmin on tainnut hoitaa vain rehtorin hommia yksinomaan. Mukavat muistot on koulusta niiltä vuosilta.

Sen jälkeen pyöräilin Koti-ideaan katselemaan mattoja. Niitä mattoja ei ollut enää jäljellä mitä menin katsomaan, mutta nyt mietin kovasti erästä toista matto vaihtoehtoa. Olen kylläkin sunnitellut olohuoneesemme yksiväristä mattoa, mutta nyt mietin mattoa jossa on eri värillä jotain kiemuroita. Mietityttää kyllä, että onko musta tullu vain epätoivoinen ja olen valmis tyytymään mihin tahansa mattoon?? Kova pohdinta on meneillään.  Mietinnän alla oleva matto on kyllä tosi ihanan tuntuinen (pehmeä). koitan "sieluni silmin" nähdä sen tuossa meidän lattialla. Heh. Melko vaikea tehtävä.

Loppupäivä onkin kulunut mulla erään kaapin siivoamiseen. Siellä on kaikkea turhaa... Melko hyvin sain tilaa kaappiin. Kuopus teki kaikkensa kylläkin vaikeuttaakseen mun hommaa. Mies lähti lopulta lasten kanssa ulkoilemaan ja mä sain hyvin sinä aikana siivottua keittiönkin joka oli ruoanlaiton jälkeen melko sotkussa.

Tänään olikin tosi kiva ulkoilukeli ja niin oli eilenkin. Käytiin vielä iltasella (eilen siis) laskemassa mäkeä. Mies laski esikoisen kanssa pulkalla ja mä sekä mies kokeiltiin myös liukuria pitkästä aikaa =)  Hauskaa oli!