Sairastamista

Mä olen koko viikon potenut jonkin asteista flunssaa. Alku oli aika kamala tässä taudissa. Yhden illan (taisi olla sunnuntai ilta) vietin melkein kokonaan sohvan pohjalla. Kurkku oli jostain tosi alhaalta kipeä. Ei lainkaan tuosta näkyvästä osasta mistä yleensä on kipeä. Kaulaan ja niskaan sattui. Kaulassa oli jotain palluroita (imusolmukkeita?) paisunut ja todella kipeitä olivat. Hartioita ja vähän jokapuolelta muualtakin lihaksia särki. Tätä kesti muutaman päivän. Nyt olo on paljon parempi päivisin, mutta aamut ja illat ovat vielä hieman vaikeita. Aamulla limaa on kertynyt kurkkuun niin, että kurkku on siitä syystä kipeä ja kestää kauan köhiä hengitystiet auki. Muutamana aamuna olen meinannut oksentaa kun olen yskinyt. Noh, kun aamusta selviää ei satukaan enää mihinkään, mutta iltaa kohti olo taas huononee. Lähinnä siitä lähtien, kun mies tulee kotiin mun olo huononee, koska tulee puhuttua tietysti miehelle enemmän niin mua alkaa yskittää. Nukkumaan laittaessa yskä on jo melkoisen kova, mutta ihme kyllä yskänlääkkeen voimalla olen pystynyt nukahtamaan eikä yskä ole vaivannut yöllä.

Tänään oli vihdoin pikkasen parempi aamu. Täytyy vielä malttaa ottaa vkloppu iisisti niin ehkä olisin sitten jo ensi viikolla kunnossa niin, että uskaltaisi työntää nenänsä ihmisten ilmoille ja treffata muita äitejä niin, että lapset saisivat seuraa (kuten mä myös). Toivossa on hyvä elää...  :)

Durasel pupu

Tänään olen kokenut itseni niin energiseksi, että siivosin kuopuksen huoneen kaapit. Aiemmin niiden järjestely on tuottanut sen verran harmaita hiuksia, että järjestely on jäänyt melko pintapuoliseksi, mutta nyt sain ne hyvään kuntoon. Kyllä siihen aikaa sitten menikin, mutta kuluipahan aika nopeaan siihen asti kunnes oli lasten päiväuniaika. Esikoinenkin tykkäsi kun kaapin uumenista löytyi kauan kadoksissa olleita leluja.  :)  Ehkä suurin ihmetyksen aihe tässä on se miten sain järjestelyn hoidettua kun kuopus pyöri jaloissa. Luultavasti uusi järjestely tyylini auttoi. Eli en vanhaan tapaan ottanut kaikkia  rojuja esille vaan vähän kerrallaan kuskasin oikeille paikoilleen. Tekisi mieleni hehkuttaa kovastikin tätä saavutustani (sillä mulla on ollut melkoisen laiska kausi tässä jonkin aikaa), mutta en viitsi lukijoita enempää kiusata samalla asialla. Kyllä se taisi tulla jo selväksi.  :)