Olen varmaan aiemminkin mainunnut hankkineeni tässä pikkuhiljaa vessaan tarvikkeita sitä pienoista remonttia silmällä pitäen. Nyt ajattelin paljastaan sinne tulevan pyyhenaulakon, kun innoistuin kirjoittelemaan noihin pieniin liitutaulu kohtiin käyttäjien nimet. Esikoinen joskus aikoja sitten nimesi meidät näin, joten siksi liitutauluissa lukee mitä lukee:
1936621.jpg
Itse tein pari omavaltaista lisäystä esikoisen perhemäärittelyyn. Nuuskamuikkusen lisäsin vierailevien tähtien paikalle ja kuopukselle lisäsin pikkumyyn sillä hänellä on selkeästi pikkumyy päiviä välillä. ;)

Tuossa on alla vanha naulakko ja ihanainen paneeli näkyy, jonka siis toivon maalaavani valkoiseksi.

Toinen paljastus on makuuhuoneestamme. Olen ihastunut vanhoihin hattuhyllyihin.  Semmoista siis olen tovin haaveillut makuuhuoneeseemme koriste käyttöön. (Eli valokuvia sinne päälle ja koruja tms koukkuihin roikkumaan).  Esikoisen huoneesta siirtyi vanha lipasto meidän makkariin. Lipasto on siis oikeasti vanha. Se on minulle lapsuudessani muistaakseni jostain huutokaupasta huudettu. Eli oli vanha jo omassa lapsuudessani ja vielä on matkassa mukana pysynyt. Minulla oli kausi kun en pitänyt koko lipastosta, mutta nyt kun se löysi hyvän paikan ja keksin hattuhylly idean sen päälle olen taas tyytyväinen ja lipasto sai jatkoaikaa. Niin ja nyt alan jo nähdä muutakin kuin valkoista ympärilläni. ;)  Valkoisesta en luovu, mutta näen kyllä tumman puun taas kauniina ja hyvänä parina valkoiselle.

Tässä siis pieni koriste hattuhyllyni:
1936636.jpg

Tässä lipastoa sen alla ja lipaston päällystää (tuikut ovat päässeet niihin vanhoihin muffinsivuokiin):
1936629.jpg

Tässä kauempaa otettu kuva:
1936633.jpg

Tuohon tilaan sopisi kyllä isompikin hattuhylly/naulakkohylly, mutta tämä on nyt kokonaisuus ainakin tällä hetkellä.