Lapset päikkäreillä ja mä istun tässä jäätelökipponi kanssa. Ostin kyllä eilen epähuomiossa vääränlaista jätskiä, mutta menee tämäkin paremman puutteessa. Piti ostaa banaani-suklaa jäätelöä. Eli banaanijäätelöä missä on suklaaraitoja. Noh, ostinkin suklaa-banaania... heh heh. Meni vähän väärin päin, ei kai mikään ihme jos helteestä sekaisin olevat aivot tuollaiseen lankaan menevät.   :)

Me ollaan kovasti pyöräilty kauempana olevissa kaupoissa nyt, kun se on mahdollista. Esikoinen mahtuu vielä pyöräntakana istumaan. Voi olla, että ensi kesänä ei mahdu ja sitten ei enää kovin pitkälle viitsi lähteä. Uskon, että esikoinen jaksaisi polkea hyvinkin pitkän reissun, mutta siinä mentäisiin sitten hänen tahtiaan. Noh, ei sitä vielä kannata murehtia. Katsotaan tilanne uusiksi ensi kesänä.  Nyt mennään näin ja mä nautin kovasti pyöräilystä. Lapsetkin tykkäävät istua pyörän takana istuimissaan. Kuopushan on ihan "himopyöräilijä" ja hihkuu välillä mun seläntakana :  "JEEEEE" !!! :) Lauantaina me pyöräiltiin Euromarkettiin ja eilen sunnuntaina Prismaan. Vähän olen kaavaillut täksi illaks taas Prisman suuntaan pyöräilyä jos mentäisiin koe istumaan huonekaluliikkeisiin sitä mun haaveilemaa keinua. Kovasti toivon, että se tulisi tarjoukseen tai, että bongaisin sen juhannuksen alennusmyynneistä. Pelottaa vain, että ehtivät loppua ennen juhannusta. Maksavat melko paljon (mun mielestä) joten hienoa olis joku tarjous bongata.

Tällä hetkellä mulla on "projektina" koittaa myydä meidän ylimääräisiä rattaita. Brio twinetet (tuplarattaat) ja Oran Jovi Io matkarattaat. Tuplia ei enää tarvita ja matkarattaiden tilalle haluaisin jotkin toiset pienet rattaat, mielellään avorattaat. Jotenkin haikeaa niitä on myydä...mä olen hassu tunteilija tässäkin suhteessa.  Samoin olen miettinyt jo kuopuksen siirtoa pinnasängystä jatkettavaan sänkyyn. Sitten pitäisi pinnasängyllekin saada uudet omistajat. No, jos nyt kuitenkin ensin tämä ratas-projekti pois jaloista.