Melko vähäisellä ohjelmalla vietiin vkloppu läpi, mutta oli meillä sentään jotain piristettä. Esikoisen kummitäti tuli käymään ja kyläili meillä. Samalla kertaa kylässä olivat kummitädin pikkusisko ja heidän vanhempansa. Hieman selkiyttääkseni niin kyseessä oli mun veli vaimoineen ja esikoisen kummitäti on siis mun veljen tyttö.  :) Kummitädin ja siskonsa (myös siis meidän lasten serkku) vietettiin pelimaratoni. Pelattiin Candy landia, Brion etana peliä ja Kimbleä. Kimbleä ei kyllä viety loppuun asti sillä alkoi jo kiinnostus lopahtaa pojalta.

Tänään sunnuntaina sateli aamulla räntää ja maassa oli vähän valkoista niin esikoinen hihkaisi heti: JEE, nyt pääsee hiihtämään! Jostain syystä odottaa kovasti pääsevänsä hiihtämään ja puhuu siitä usein. Sää ei ollut mikään mieltä ylentävä ja ulkoilut jäi illalla Prismassa käyntiin, jonne siis mentiin autolla...  ;) Mukaan sieltä tarttui ruoan ohella uusi leivänpaahdin rikki menneen tilalle ja  mulle pari kerää tarjouksessa olevaa Tiina- lankaa joulun punaisessa värissä. Niin ja sydän jouluvalot kenties esikoisen huoneeseen tällä kertaa kirkkaina (kuopuksella kun on punaiset sydänvalot) .

Tänään sairastaja listalle saa laittaa myös esikoisen. Poika heräsi yskien ja kurkku kipeeänä. Surkeeta :(  Tänä syksynä vissiin koetellaan sitten enemmänkin. Eipä tässä kauaa terveenä oltukaan, ainakin niin musta tuntuu. Nyt sitten odotan milloin iskee meihin vanhempiin. Mä olen kyllä aika hajalla jos en pääse jumppaan sillä kerran vasta ehdin käydä sen pitkän sairastamis putkeni jälkeen. Välillä tuntuu, että arki nujertaa täysin ja jumpasta saan voimaa jaksaa.