Jippii, aamuinen talvimaisema on saanut väistyä ja takapihamme on jo ihan sula. Aurinko paistaa ja puolenpäivän jälkeen takapihamme täyttyi iloisesta veden solinasta. Lumi suli katolla ja vettä tuli paljon! Rännit ovat varmaan tukossa sillä vesi tuli yli rännistä. No, mä sain taas aiheen jousta pihalle kameran kanssa. :)  Jos joku katseli salaa mun touhuamista kameran kanssa niin piti varmaan hulluna. Pitäkööt, mä olen niin tyytyväinen ja iloinen näistä kuvista. Mielestäni onnistuin tosi hyvin amatööri kuvaajaksi. Tuuria tietysti ja luonto oli mun puolellani näyttäen kauniin puolensa. :)


1464535.jpg

Sieltä yläilmoista se tulee ja maahan tippuu.


1464465.jpg

Eipä muuten uskoisi, että edellisen postauksen kuvat ovat aamulla otettuja.

Ps. Kuvia ei ole käsitelty vaan värit ja kaikki on semmoiset kuin ne omalla kameralla ikuistin.
(Toki jokaisen omassa näytössä erilaiset säädökset, mitkä vaikuttavat väreihin.)