Meillä on taas talvi. Eli se tarkoittaa, että on lunta ja pakkasta, niin kuin oikeaan talveen kuuluukin. Siitä syystä ollaan viihdytty pihalla ja blogia ei ole ehtinyt päivittää.

Tässä todiste, etten huijaa teitä;)

Olen myös suorittanut kodin "puhdistamista" meille turhasta tavarasta. Se ottaa kummasti voimille ja vie aikaa. Makuuhuone on täynnä pusseja menossa mikä minnekin. Löytyy mm. pusseja UFF:lle, Papalle (joitakin leluja sinne kyläilyjä varten), veljen tytölle, kummipojalle, lasten turvakotiin, kierrätyskeskukseen jne Jotain on mennyt myös roskiin. Ei tietenkään mitään käyttökelpoista. Mähän olen tarkka siitä että jonkun toisen "turhake voi olla toisen aarre" eli jos vain tavara on käyttökelpoinen niin sitä tarjotaan kyllä muualle eikä heitetä suinpäin roskiin.

Tänään olen mielestäni ollut ahkera. Leivoin taas satsin sämpylöitä kun pakastimesta loppui vanhat. Lapset tykkäävät ottaa niitä kerhoevääksi ja mä itsekin ehdin ahmia niitä jo ainakin kolme. Lisäksi keittoruokiin kuuluu vaalea leipä. Mielellään sämpylä. Meillä on nyt ruokana lohikeittoa, joten sämpylöitä piti tehdä senkin vuoksi. Mies vastasi keiton teosta (kuten ylipäätään kalaruoista meidän perheessä) ja mä leipäpuolesta. Leipominen onkin ylipäätään mukavampaa kuin ruoanlaitto. Jälkimmäistäkin toki päivittäin joutuu "harrastamaan".