Olin tänään shoppailemassa tämän uuden harratukseni puitteissa. Siis koko perhe oltiin kaupungilla ja lankoja tuli katseltua joka kaupassa. Muualta ei tarttunut mitään mukaan, mutta Euromarketista ostin Jussi-lankaa 2,25e /kerä. Kaksi kerää tarttui mukaan. Vertailin sitä 7 veikkaan ja tiheys näyttäisi olevan sama näissä langoissa. Hirmuisia hinta eroja on langoissa. Eri kaupassa saattoi hinta erota kahdella eurolla. Vapaavalinta näytti olevan suht halpa.

Himoitsemaani Teddyä en ostanut vielä sillä en osannut päättää väriä sen olemassa olevan kaveriksi. Novitan Foxia katselin myös kuolaten. Siitä tulisi ihanat pipot lapsille. Mielessä on vaikka mitä kivaa. Tarvitsisin varmaan lankasponsorin, heh  :)  Jospa joulupukki toisi mulle ihailemiani lankoja ja uusia puikkoja. Tuosta tulikin mieleeni, että pitää tehdä puikko inventaario. Mulla on hirmuiset määrät puikkoja (äidin varastot olen tuonut ja osa on isän luona), mutta paljon on samaa kokoa olevia puikkoja ja ainakin isomman koon puikkoja uupuu paljon sillä äiti kutoi usein ohuista langoista. Mä olen tällä hetkellä ihastunut paksuihin lankoihin. Tosin en ole vielä mitään kutonut paksusta langasta vaan noita ohuita olen väkertänyt.  :)

Tässä vielä kuva mitä ostin
1025525.jpg