Kesän kunniaksi laitoin taas tämän kesäisen sivupohjan, jota suorastaan rakastan!!! Tuo on juuri semmoinen paikka missä voisin viettää aikaa. Istua koivujen katveessa ja ihailla järveä ja vaikkapa katsoa auringon laskua. Voi kun joskus vaikka rikastuisi ja saisi oman mökin järven rannalta. Luulen, että tuo kuuluu niihin unelmiin joiden on parempi jäädäkin unelmiksi. Kesäisiä unelmia mulla on paljonkin taas, "pihahaaveita" ... Haluaisin meidän pihaan semmoisen kolmen istuttavan puukeinun johon tulee katos ja pehmusteet. Toinen haave on saada toinen perenna penkki tai suurentaa jo nyt olevaa...En vain tiedän mihin se uusi perennapenkki tulisi. Mulla on kaksi perennaa mitkä haluaisin ehdottomasti. Kaunein perenna mielestäni on Pioni ja niistä monista lajikkeista juuri tietyn punainen ja semmoinen monikerroksinen isoa kukkaa tekevä lajike. Toinen on särkynyt sydän. Vanhanajan perennoita on muitakin kauniita. Ovat vain aika hintavia puutarhoilla. Täytyisi löytää joku kenen kanssa vaihtaa perennoita  ;) 

Niin niistä muista pikkuötököistäkin piti kirjoittaa. Mä olin nimittäin aika hyvin päässyt pörisijä kammostani, mutta nyt mua sitten pisti ampiainen tai joku pörisijä mitä en edes nähnyt. Istuin rauhassa aurinkotuolissa, kun se pisti. Pelästyin melkoisesti! Käsi käsi turposi ja tuli ihan punaiseksi. Laitoin siihen kortisonia paikallisesti, kun en muuta keksinyt ja iltapäivällä käsi oli onneksi jo aika normaali. Nyt vain säikyn todella paljon jos lähellä pörisee. Pakko juosta karkuun ja melko varmasti kirkaisen jos joku sanoo mun paidassani tms olevan jonkun ötökän. Hämähäkkejä on myös paljon meidän terassilla ja sisällekin tulevat, yöks!!!