Meidän talosta löytyy paljon aarrelaatikoita. Lapsilla on molemmilla omansa joihin on kerätty kaikenlaista. Löytyy mm pienet vastasyntyneen kokoiset vaipat (käyttämättömät tietysti, heh), tutit, äitiysneuvolakortit, piirustuksia, kortteja joissa onnitellaan syntymästä/ nimen saannista, vanhenemisesta ja kaikkea muutakin.

Omiakin aarrelaatikoita löytyy. Minulla on tallessa mm. omat lapsuuden päiväkirjat ja kirjeenvaihto suurelta osalta kirjeenvaihtokavereideni kanssa. Sekä suomalaiset että ulkomailta tulleet kirjeet. Tänään aloin penkomaan tämmöistä aarrelaatikkoa:
1274117.jpg

Moni varmaan tunnistaa tämän
 äitiyspakkauslaatikoksi. :) Älkää säikähtäkö ei meille ole perheenlisäystä  tulossa. Täällä säilytän vaan eräitä tosi ihania aarteita. Myönnän, että niitä on liikaa...ja esikoisen jäljiltä oli vielä enemmän, mutta piti karsia ronskilla kädellä niin sain molempien lasten aarteet mahtumaan samaan laatikkoon.
Tässä sisältöä:

1274128.jpg

Laatikko sisältää siis lasten pieniä vaatteita ensimmäisen vuoden ajalta ja vauvaleluja. Tuossa ei siis todellakaan ole kaikki vaatteet vaan pieni osa joista en malta luopua. Järkevää varmaan olisi säästää vain muutama vaatekappale, mutta näistä luopuminen on niin vaikeata joten tällä määrällä mennään. Ehkä jossain vaiheessa voin koittaa muutaman vaatteen vielä näistäkin laittaa kiertoon, EHKÄ.  :) Äitinikin säästi suurin piirtein tämän verran mun pieniä vaatteita. Ja siinä tosiaan oli siis vain yhden lapsen vaatteet. Mä sentään olen saanu tänne laatikkoon mahtumaan kahden lapsen suloiset pienet vaatteet ja suosituimmat lelut. Tuolla on myös mun vanhoja leluja. Onhan niitä mun vauva-ajan vaatteitakin säilynyt ja joitakin käyttettiin meidän lapsilla.

Mä en oleta, että mun lapset haluaisivat näitä käyttää omilla lapsillaan (jos lapsia saavat), mutta varmaan näitä on ainakin kiva katsella joskus ja miettiä, että onko sitä ollut noin pieni ja mahtunut tuollaisiin housuihin jne. Laatikosta löytyy mm. esikoisen eka lippis (sai kummeilta 6kk lahjaksi. Samassa paketissa ollut pieni t-paita ja shortsit ovat myös laatikossa) Kuopuksen puolella laatikkoa on mm ekat sukat (NIIN MINIT) ja ensimmäinen mekko 62cm jonka ystäväni osti. Paljon, paljon muutakin löytyy, mutta nämä nyt tulivat mieleen. Ehkä siksi että hieman yleistäen mekot ovat tytöille tärkeitä ja lippikset pojille  ;)