Mulla on kesto väsymys päällä. Nukkumaan menokin on venynyt viheliäisen jääkiekon takia (jatkoajat venyttäneet mun lemppari ohjelmien alkua) No joo, valvottua tulee ilman jääkiekkoakin.

Eilen sentään sain jotain aikaankin väsymyksestä huolimatta. Kotona on niin turhauttavaa siivota, kun se ilo ei kauaa kestä ja koko ajan saa olla jotain tekemässä jos meinaa jotain järjestystä ylläpitää ja se ei aina onnistu. Nytkin kodinhoitohuoneessa odottaa kaaos pöytätasolla. Kova tarve oli siivota, joten kun mies tuli kotiin mä lähdin isälle (lasten papalle) siivoamaan vanhaa vaatehuonettani. Siellä oli mun vanhoja vaatteita ties miten pitkän ajan takaa ja monta isoa muovikassia pakkasin vaatetta (varmaan 10 ainakin) ja vein UFF:n laatikkoon.  Paljon siellä olisi siivottavaa edelleen, mutta ei kerralla ehdi. Tuohonkin saavutukseen mulla meni koko ilta.

Tänään ollaan oltu tässä lähellä asuvalla kaverilla kylässä. Aamupäivä meni nopeaan ja muksuilla oli seuraa lähes saman ikäisistä lapsista. Iltapäivä meni mulla puoli horroksessa. Lasten päiväunien aikana kävin kyllä takapihalla haravoimassa puusta tippuneita oksia kasaan. Esikoinen myös ulkoili takapihalla yksin ensi kertaa sitten viime kesän. Nyt taas kun takapihallakin voi jotain alkaa puuhailemaan niin pojan voi päästää sinne itsekseen. Onhan meillä lähes koko seinän leveydeltä ikkunoita niin näkee kyllä mitä puuhailee. Illalla kävin vielä lenkillä toisen kaverin kanssa. Oli muuten ihana sää, mutta aika viileää. Aurinko paistoi ja jututkin olivat keväisiä kuten pihanlaitto suunnitelmia. :)