Niin, mä todella rakastan sisustamista (ellen ole vielä täällä sitä maininnut) heh. Erityisen mukavaa on ollut viime aikoina miettiä pieniä yksityiskohtia kodin ilmettä piristämään.

Joitakin päiviä takaperin siivoilin kuopuksen huoneen kaappia ja halusin vapauttaa sieltä hyllyn muuhun käyttöön. Hyllyllä oli mm kynttilöitä. Mietin sitten mihin niitä laittaisin ja päädyin siihen, että laitan pitkiäkin kynttiöitä ihan reilusti esille. (Muutenkin kuin vain kynttilän jälkoihin) Kuopuksella on ihana Minni-purkki josta tykkään kovasti. Siihen kuuluu toki kansikin ja olen pitänyt purkkia esillä avohyllyllä. En ole keksinyt sille mitään hyötykäyttöä, mutta kynttilöistä sain loisto idean. Elikkä laitoin kaikki punasävyiset ja lilat/violetit kynttilät purkkiin. Sopivat tytön huoneen muihin sävyihin  ;) Sieltä saa sitten ottaa tarpeen tullen käyttöön.
1266396.jpg


Tänään olen laittanut lisää kynttilöitä esille kauniisti niputettuna.
1266132.jpg

Kuopuksen huoneeseen ostin perhosketjun (ohut metallilanka johon on kiinnitetty kauniin värisiä perhosia)
Jo ennen kuin olin ostanut ketjun mulla oli visio siitä mihin ja miten sen laitan ja olen tyytyväinen ideaani. Ikävä kyllä siitä ei saa semmoista kuvaa, miltä se livenä näyttää. (Tai minä en ainakaan saanut, vaikka kymmeniä erilaisia kuvausasentoja koitinkin)
Tässä vähän jotain kuvaa kuitenkin. Eli kuopuksen ikkunassa roikkuu tuollainen tuikulle tarkoitettu "systeemi" (sorry, sanat hakusessa) Meillä siinä "poltetaan" ledituikkua kun en viitsi lasten huoneeseen laittaa oikeaa kynttilää. Noihin ketjuihin sitten kieputtelin perhosketjun kiemurtelemaan. Nyt "systeemi" näyttää keväisen pirteältä.
1266311.jpg


Tänään minulla on ollut myös kranssi-projekti menossa. Se ei ole vielä valmistunut sillä mietin ja sommittelen vasta millaisen kranssin tekisin.

Tässä kuva mun keskeneräisestä projektista. (Ehkä jossain vaiheessa olis valmistakin esitellä.)
1266135.jpg