Tänään oli varsin kiva postipäivä. Joulukortteja tuli kasa ja lisäksi mulle ISO paketti! Se oli ruskeassa paperissa, mutta ehdin availla kääreet pois ennen kuvan ottoa, sillä tämähän on se tärkein kuvattava osuus. Eli sieltä paljastui joulupaketti mulle. Siis ihan mulle itselleni ikioma paketti. JIPPII. Olen niin iloinen ja otettu tästä, että tonttu pohjoisesta mulle tämmöisen lähetti. Olenkohan ollut edes niin kiltti, että olisin ansainnut tämän? Ihanaa silti, että tonttu muisti sillä tämä saattaa hyvinkin olla ainut paketti jonka saan tänä vuonna. No toki miehen kanssa varmaan muutama yhteinen paketti saadaan, mutta tämä on vain mulle henkilökohtaisesti ja se on niin ihanaa. :)  Tämä hyvän mielen tonttu, joka paketin on lähettänyt löytyy täältä.

Tässä se postipaketista kuoriutunut paketti on.
1139674.jpg

 Aivan ihana huopasydän pakettikortti paketin päällä. Siitä tuleekin meille joulukoriste tulevaisuudessa. Olen aivan ihatunut nyt huopasydämiin. Tekis mieli huovuttaa itse, mutta olen niin hätäinen että taidan koittaa etsiä paksua huopaa ja askarrella semmoisesta sydämiä. Ohutkin huopa käy ensi hätään.