Tänään on ollut melkoinen  päivä! Olin niin hyvällä tuulella ja onneni kukkuloilla aamupäivän, kunnes sitten sain tietää yhden kurjan jutun, eli Posti on hävittänyt erään tärkeän kirjeen. Mun piikkiin menee jos sitä ei löydy koskaan. Rahallinen hävikki ei nyt suuren suuri ole, mutta harmittava kuitenkin se vähäinenkin. Miten mullakin on ollut aina sokea luottamus Postin toimintaan, mutta ihmisiä sielläkin vain töissä on joten mokia sattuu. Taisin ajatella vain, että eihän semmoista nyt mun kohdalle voi tapahtua. No nytpä tapahtui!

Elämässä ja maailmassa ylipäätään tapahtuu paljon pahempaa, mutta tuollainen loppujen lopuksi pieni juttu laittoi mun tunteet ihan sekaisin. Vaikka mä en ole tehnyt mitään väärin niin silti musta tuntuu kuin kaikki olisi mun vikaa. Mietin olenko voinut kirjoittaa osoitteen väärin?? Ainakin oman osoitteeni laitan aina kirjeeseen joten kaiken järjen mukaan jos vastaanottajaa ei löydy sen pitäisi tulla mulle takaisin. Katoamis ilmoituksen olen tehnyt. Saa nähdä miten tässä käy. Mulla vain on tarve tehdä asiat mahdollisimman hyvin varsinkin jos asia koskettaa muitakin kuin itseäni. Nyt sitten tämän takia on tämä harmitus ja syyllisyys, vaikka järjellä ajatellen minussa ei ole vikaa.